Az Apolló-csalás

Miként hamisította Michael Tuttle az Apolló hold-fotóit?

  

 

 

Az alábbiakban leleplezzük miként manipulálta Michael J. Tuttle (hamisította) a felvételeket az úgynevezett Apolló kiképzési szimulációkból, töltötte aztán fel a NASA internetes oldalaira, mint az Apolló küldetések során készült eredeti felvételeket. Hivatalos e-mailt kaptam a PAN-tól (Professzionális Apolló Őrültek), ebben azt állítják, 1969. előtt nem állt rendelkezésre a fotók digitális manipulálásának technikája. Csudát. Az emberek hamisítják a fotókat, mióta egyáltalán feltalálták a fényképezőgépet, is különben is, ki állította, hogy a képek 1969-ben készültek? A PAN tagjainak úgy tűnik nem fért bele cukorborsó nagyságú agyába a tény, hogy a NASA HAMIS HOLDFELVÉTELEINEK TÚLNYOMÓ TÖBBSÉGÉT AZ 1990-ES ÉVEK KÖZEPÉN ÁLLÍTOTTÁK ELŐ. A NASA honlapjain szereplő hamis holdfelvételek 95%-át SOHA SENKI SEM LÁTTA AZ INTERNET ELTERJEDÉSE ELŐTT. Muszáj volt nagyszámú holdfelvételt produkálni, mert egyébként a nyilvánosság tudni szerette volna, miért van csak oly annyira kevés. Szeretnék rámutatni arra is, a PAN munkatársainak is célozva, hogy NEM AZ összes hamis holdfotót digitális technikával manipulálták. Aldrin vitatott képe nem digitális technikával készült, ezenkívül számos hamis holdfelvételt készítettek a Langley-ben berendezett helyszínen, ezek semmiféle beavatkozást nem igényeltek, hogy holdfelvételekkén ne lehetne őket nyilvánosságra hozni.

A megbízást tehát Michael J. Tuttle kapta, az alábbiakban bemutatjuk, miként hajtotta ezt végre a Photoshop program egyik korai változatával.

Oldala: http://www.zoominfo.com/Search/PersonDetail.aspx?PersonID=419454792

 

 

Ezt a tengerparti fotót Tuttle honlapjáról vettük. Hajtsunk végre néhány PIXEL TRÜKKÖT, manipuláljunk egy kicsit a felvétellel, használjuk a Photoshop programot, alkalmazzuk ugyanazt a taktikát, amit Tuttle is a hamis holdfotók előállításakor.

 

 

 

 

Először is tegyük át a képet 8 bites, fekete-fehérbe.

 

 

 

 

Aztán térjünk az égboltra, és használjunk fekete festékszórót, vagy tintát a kitöltéséhez.

 

 

 

Most változtassuk meg a fotó irányítottságát, cseréljük fel a bal és jobb oldalt.

 

 

 

Mostanra már mindenki megérthette, honnan jöttünk és hova igyekszünk. Ha a sárkányrepülős alak nem lenne a képen, s a felkavart homok kissé el lenne simítva, pontosan megkapnánk a NASA ÁLTAL HAMISÍTOTT TIPIKUS HOLDBÉLI TÁJAT. Az egyetlen dolgunk most már csak az, hogy ráhelyezzük a képre a magunk asztroNOtáját, ahová csak akarjuk. A még látható néhány fűcsomó könnyen eltüntethető, de nem szükséges valamennyi apró lépést végrehajtani a kívánt eredmény létrehozásához és a folyamat teljes bemutatásához.

 

Vegyük észre a keréknyomok teljes hiányát közvetlenül a holdautó hátsó abroncsai mögött. A holdjárót és az árnyékát úgy rakták fel utólag a képre, VAGY ha a holdjáró eredetileg is a képen volt, akkor valamiféle daruval tették rá/eresztették alá. 

 

Az alábbi két felvétel szintén a NASA internetes oldalairól valók. Arra példák, miként állították elő a képeket az eredeti viszonyok megváltoztatásával. Az egyik képen láthatóan a napnyugta idején beálló sötétség kezdetét figyelhetjük meg, míg a másik felvétel ehhez képest különbözőképpen fest, más a textúrája az égbolt vonala, az előtér és a felfestett hegyek között. Nos, mielőtt a PAN ostoba munkatársai azzal vádolnának meg, hogy én hamisítottam mega fotót, megismétlem, A KÉPEK A NASA ARCHÍVUMAIBÓL VALÓK. Tuttle beismerte, hogy digitálisan megváltoztatott fotókat a NASA részére (lásd. Apolló visszajelzések).  Éveken keresztül a PAN és a NASA tagadta, hogy a holdfotók hamisítványok lennének. Most, hogy az igazság kiderült, a NASA akár be is ismerhetné vereségét. A játéknak egyértelműen vége.

 

 


Gyerünk kedves Mr. Tuttle, mélységesen tudatában lehet annak, hogy az itt leírtak igazak. Hiszen te is végrehajtottad a HAMISÍTÁS során a 180 fokos elforgatást.

 

Kérdések százait tették fel a NASA-nak az állítólagos holdfotókkal kapcsolatban, és még soha sem álltak elő semmiféle logikus magyarázattal. A kérdések egyike így hangzott: „Miért van az, hogy egyes holdfelvételek színesek, mások fekete-fehérek?” A NASA szerint semmiféle spórolás nem történt az Apolló program kapcsán, akkor pedig miért a különbség, miért nem színes VALAMENNYI fotó?

 

 

A válasz erre a kérdésre igen egyszerű. Mindösszesen csak néhány színes felvétel készült az Apolló-11-től a -17-ig terjedő időszakban. Ezeket a képeket a nyilvánosság és a sajtó részére szánták. Azonban évekkel később, ahogy megszületett az Internet, az emberek több felvételt akartak látni az Apolló küldetésekről, s természetesen nem voltak ilyen felvételek. A NASA ezért utasította Tuttle-t, hogy „varázsoljon” néhány eredetinek tűnő holdfelvételt. A fentebb bemutatott eljárást alkalmazva, igencsak egyszerű volt a feladat fotókat létrehozni 8 bites fekete-fehér módban, ha pedig bármely esetben Tuttle meghagyta az eredeti színeket a felvételeken, nyilvánvaló, hogy a felszín jellege nem lehetett semmilyen más, csak homokos. Az Apolló-14 hamis felvételei közül azon, amelyiken Sheperd tarja a zászlót, a felszín homokszínű, nos, mindez egyszerűen azért, MERT EZ HOMOK. Ez az oka annak, hogy a lábnyomok olyan jól látszanak.

 

 

Forrás: http://apollofake.bravehost.com/

Fordítás: Aranyi László

 

 

Vissza a nyitólapra